איך לארגן אירוע?

לא פשוט לארגן אירוע מוצלח וכזה שייזכר למשך שנים רבות. בכל זאת ניתן לעשות זאת ואף להנות אם פועלים לפי מספר כללים, עובדים לפי הסדר ועונים על שאלות חשובות. אם אתם בדרך לארגן אירוע – הפוסט הבא יעזור לכם מאוד.

רשימת מוזמנים

השאלה – “איך לארגן אירוע” פותחת לא מעט שאלות משנה. לפני שמחליטים על מיקום, תאריך, תפריט, סגנון, עיצוב, תוכן – יש להתחשב בכמות המוזמנים שתגיע, באופי המוזמנים והאם האירוע עסקי או פרטי? הכנת רשימת מוזמנים תפתור מספר לא מבוטל של התלבטויות לגבי סגנון האירוע.

בחירת התאריך והמיקום

השלב הבא הוא לחשוב ולהחליט על התאריך ועל המיקום האידיאלי לאירוע שלכם. יכול להיות שיש לכם השפעה על התאריך, ויכול להיות שמרחב התמרון הוא קטן יחסית. בכל אופן אם מדובר בחורף, כנראה שעדיף לבחור במיקום סגור, ואם מדובר בעונות מעבר או בקיץ – בהחלט כדאי לשקול מיקום פתוח. לאופי ולעיצוב המיקום תהיה השפעה על האווירה שתשרור באירוע שלכם.

בחירת האוכל

בחלק מהמיקומים האוכל בא כעסקת חבילה עם האולם עצמו, ובחלק תוכלו לבחור להביא קייטרינג חיצוני. אין ספק שגזרת התפריט היא קריטית ובעלת השפעה רבה על אופי והצלחת האירוע כולו, ואין זה משנה באיזה אירוע מדובר – אוכל הוא תרבות, אוכל הוא בידור ואנחנו אוהבים לאכול. כדאי לשים לב לסגנון ולטיב האוכל שיוגש.

בחירת המשקאות

לצד האוכל, גם לבר השתייה חלק מרכזי וחשוב מאד. בר גדול, מקצועי ושמח המציע מגוון קוקטיילים טעימים ומזמינים יכול לשנות אווירה ולשמח את האורחים. כדאי לבחור מראש עם הברמן מספר קוקטיילים לטעמכם ולוודא שהמבחר המוצע עונה על רב הדרישות של האורחים.

 

 

בחירת המוזיקה והאטרקציות

כל אירוע גדול דורש גם תוכן בידורי נוסף מעבר לארוחה טובה ובר מפנק. בין אם מדובר  בדיג’יי המרים למסיבה, מופע סטנד אפ משעשע, או שירה בציבור לכל הגילאים. התוכן הבידורי יותאם לאופי האירוע ולאורחים המוזמנים. כדאי לפנות לספקי תוכן מומלצים, לעיתים אפשר לראות הופעה שלהם לפני.

 

אירוע מוצלח בשרון

“מערבה” – גן האירועים בשרון יאפשר לכם לערוך את האירוע המוצלח, מגוון ובלתי נשכח – ועם אוכל משובח ושתייה מעולה. צרו איתנו קשר 072-3719999 לקבלת מידע נוסף.