האם להיות בקבלת פנים או לא?

להיות או לא להיות? שאלה מעולה. סוגיית ההשתתפות בקבלת הפנים היא אחת מהסוגיות שכל חתן וכלה צריכים להחליט לגביהן, ולכל אפשרות יש יתרונות וחסרונות. אחרי שמצאתם אולם חתונות או גן אירועים בשרון, תצטרכו להכריע גם בשאלה הזאת. קריאת המילים הבאות תעזור לכם לקבל החלטה שתתאים לאופי ולהעדפות שלכם.

להיות!

המצדדים בהשתתפות בקבלת הפנים בחתונה זוקפים מספר יתרונות לזכות החלטה שכזאת.

  • הם אומרים שאחרי חודשים של התכוננות והיערכות לקראת החתונה – כדאי להפיק ממנה את המרב. השתתפות בקבלת הפנים מאריכה באופן די משמעותי את הערב, ומשמעות הדבר היא בין היתר ליהנות מיותר תשומת לב ולקטוף יותר מחמאות. החתן והכלה הם המרכז, ובאמצעות השתתפות בקבלת הפנים, הם מאריכים את משך השהייה באור הזרקורים ויכולים לסחוט את המיץ עד תום.
  • בנוסף, הם מציינים גם שקבלת הפנים מפיגה את המתחים לקראת החופה והופכת את המשך החגיגה לקלילה יותר, בעוד שאי-השתתפות רק מעלה את מפלס הלחץ והופכת את ההמתנה לחופה למורטת עצבים.
  • יתרון אחרון חביב, הוא שנוכחות בקבלת הפנים מכבדת את המוזמנים על ידי כך שהיא מאפשרת לחתן ולכלה לחלוק איתם כמה רגעים ולומר להם תודה. בהחלט מדובר במחווה יפה.

לא להיות!

המצדדים בהחלטה שלא לנכוח בקבלת הפנים זוקפים מספר יתרונות לזכות החלטה זאת.

  • הם אומרים שקבלת הפנים יכולה לעייף את החתן והכלה, שגם כך עברו יום ארוך ותקופה מתישה. היא גם יכולה ללכלך ולפגום באופן זה או אחר בלבוש שלהם. שהייה מאחורי הקלעים תאפשר להם לקחת את הזמן, לקחת כמה נשימות, לנוח, וגם להימנע מתאונות מצערות הקשורות בלבוש שלהם – ובפרט בשמלת הכלה.
  • בנוסף, הם מציינים גם שמעמד החופה הוא כמובן המעמד המרגש והסמלי ביותר בחתונה. במידה והחתן והכלה מפציעים לראשונה רק בעת הצעידה לחופה – הם מעצימים את הרגע הזה והופכים את המעמד כולו למרגש, עצמתי ומזוקק עוד יותר, בעוד שהשתתפות בקבלת הפנים מפחיתה מעט מהקסם ומהזוהר שלו.
  • יתרון נוסף שהם מציינים, הוא שכל ההתרגשות והאדרנלין שמצטברים אצל החתן והכלה לפני החופה הם טבעיים ומהווים חלק בלתי נפרד מהחתונה, ושלא כדאי להימנע מהם – אלא לקבל אותם בברכה, לקחת את הזמן ולהגיע ישר לשיא הרגשי של החתונה.

זהו האירוע הגדול של חייכם. זה הזמן הטוב ביותר לעשות מה שמתאים לכם, ובשורה התחתונה – פשוט ליהנות.