חתונות חורף – 7 דברים שעליכם לדעת

חתונות חורף מצריכות היערכות הולמת. יש מספר נושאים שיש לקחת בחשבון, כמו למשל שקיעה מוקדמת, סיכוי לגשם, תעריפים שונים וסוגיות שיש למצוא להן פתרון, אפילו אם רק ליתר ביטחון – תמיד עדיף להיערך בהתאם מאשר להצטער.

1. שקיעה מוקדמת

שעון החורף והימים הקצרים מקנים לכם זמן מוגבל יותר לכל ההתארגנויות והסידורים של היום הגדול ולסדרת הצילומים של לפני החתונה. יש לקחת זאת בחשבון ולדאוג להשלים את כל המשימות מוקדם ככל האפשר.

2. מיקום החתונה

כאשר אתם בוחרים אולם, חשוב לוודא שהוא ערוך ומותאם גם למזג אוויר סגרירי וגשום. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי מספר פעמים לאורך הערב –היכן נערכת קבלת הפנים, היכן נערכת החופה, מהם אמצעי החימום הזמינים במקום, היכן אזור העישון במהלך האירוע ועוד.

3. לבוש חם

עיצוב שמלת הכלה מותאם כמובן לעונה. במידה והחופה או קבלת הפנים נערכת בחורף בחוץ, חשוב לקחת זאת בחשבון ולדאוג לשמלה עם עליונית תואמת שתחמם כיאות וניתן יהיה להסירה בזמן מסיבת הריקודים. כמובן שגם החתן צריך ללבוש חליפה שתואמת את העונה בסוג הבד ובצבע.

4. מעמדים למטריות

חשוב לדאוג לפתרון הולם למעילים באזור הכניסה וקבלת הפנים, כמו למשל שירות שמירת מעילים הניתן על ידי הצוות במקום. במידה וקיים סיכוי סביר לגשם אפשר גם למקם מספר מעמדים למטריות.

5. הגעה נוחה למקום

כדאי לוודא שנוח להגיע למיקום בו נערכת החתונה. בימים גשומים התאורה עמומה יותר וכך גם הנסיעה עצמה. אם כך כדאי לדאוג שיש שילוט ראוי ומואר, שהתאורה המלאכותית באזור מספיקה ושקיים שביל גישה סלול ונוח לאולם. חשוב גם לוודא שיש מספיק מקומות חנייה כדי שהאורחים לא יאלצו להחנות רחוק ולהגיע ספוגים במים.

6. אוכל מחמם

האוכל שמוגש בחתונות חורף אינו זהה לאוכל שמוגש בחתונות קיץ. יש לוודא שהתפריט מותאם לעונה הקרה, וכולל בין היתר מרקים, נזידים, תבשילים ומאכלים אחרים שמחממים את הגוף ואת הנפש.

7. מחקר שוק ספקים

באופן כללי, התעריפים בתקופת החורף נוחים יותר ביחס לעונת הקיץ בשל ביקוש נמוך יחסית ומספר אירועים מצומצם. נצלו תקופה זאת לטובתכם על ידי סקירת השוק ומציאת נותני השירות השונים כגון תקליטן וצלם המציעים תעריפי חורף מועדפים. עם זאת, גם בחורף יש מספר תאריכים מבוקשים מאד בהם המחירים יהיו כמו בשיא העונה כגון סילבסטר או פורים.

מערבה – גן האירועים בשרון, מארח אירועים פרטיים ואירועים עסקיים מסוגים שונים, וישמח לארח גם את החתונה שלכם. צרו איתנו קשר 072-3719999 לקבלת מידע נוסף ותיאום סיור במתחם.