מערבה לוגו

השף, המטבח והאוכל

שף רן שמואלי
שפית בפועל יפית עידה

רן שמואלי, מהשפים הוותיקים והמוערכים בארץ, יחד עם יפית עידה, שף ראשית, מובילים במערבה  קו קולינרי שמחבר בין פשטות הטבע לטכניקות בישול מוקפדות ויצירתיות.

הבישול במערבה מתבסס על שימוש בתוצרת עונתית בלבד ובחומרי גלם שהגיעו לשיאם. את הירקות ועשבי התבלין אנו מגדלים בגינת ירק במתחם ובחוות גידול. ספקי הבשר, הדייגים ושאר הספקים נבחרים בקפידה ומצויים אתנו בקשר אישי.

הקרבה לטבע ולחומרי גלם באיכות חסרת פשרות מאפשרת לבשל מגוון רחב של מנות בטכניקות שונות, תוך שמירה על הגשה יפהפייה וטעמים מעולים.

 

שף רן שמואלי

המטבח והאוכל

מערבה הוא הבית של קייטרינג שמואלי שהוקם על ידי זהר ורן שמואלי. כבר שנים ארוכות וטובות שהקייטרינג שלנו מככב באירועי היוקרה של ישראל. במערבה לקחנו את הקונספט צעד קדימה תוך שאנחנו משתמשים באחד המטבחים המשוכללים והחדשניים בתחום.

אחת הבשורות הקולינריות במקום היא עמדות המטבחים הפתוחים, שבהם טבחי הקייטרינג מבשלים ומרכיבים את המנות לעיני האורחים. מעבר לחוויית טעם יוצאת דופן, האורחים זוכים להגשה מוקפדת, ומקצועית וליחס אישי לכל בקשה ספציפית. העמדות מגוונות ושונות זו מזו ופתוחות לאורך האירוע, כדי שכל אחד מהאורחים ירגיש שהגיע למשתה אמיתי ולסעודה שבה תמיד יש משהו טעים לאכול.

    צור קשר

    כל שדות הטופס הינם חובה

    טלפון: 072-3719999 | מיקוד: 6095000 | קיבוץ געש | מערבה

    לחיוג