5 רעיונות לקישוט החופה

החופה היא רגע השיא של החתונה כולה, ובפרט של הצד הסמלי, הטקסי, האישי והמרגש שלה. עיצוב וקישוט החופה בדרכים יצירתיות, מקוריות ואישיות עוזר להעניק לחתונה כולה לא רק מראה אסתטי ומלבב, אלא גם אישי ומיוחד יותר, בדיוק כמו שהאירוע צריך ואמור להיות. לאחר שבוחרים אולם חתונות או גן אירועים בשרון, חשוב להשקיע בעיצוב החתונה כולה – ולא לשכוח את החופה שלה.

1. חופה ארעית

מבחינה מסורתית, מבנה החופה כולל 4 עמודים ויריעה שמכסה את החתן והכלה, וניתן לבנות אותה בצורות שונות. היא יכולה להיות בגדר מבנה קבוע או מבנה ארעי שנבנה ואולתר באופן יצירתי לרגל החתונה, ואליו ניתן להוסיף למשל זרדים, עלי גפן ועלי רימון. החופה יכולה להיות מורמת מעל במה או ממוקמת בגובה האורחים. בנוסף, חופה ארעית ניתן לבנות בגדלים שונים בהתאם לכמות האנשים שישהו בתוכה במהלך הטקס.

2. שלל אורות מנצנצים

במקום תאורה מלאה, זה רעיון מצוין להשתמש באורות מנצנצים ועמומים יותר ובאמצעי תאורה מעט אלטרנטיביים. יש משהו קסום ורומנטי בלהיכנס לחופה ולשהות במעמד המרגש תחת תאורה חלקית. לצורך כך ניתן להשתמש בשלל עששיות, גרילנדות, נרות ופמוטים, לרבות כאלו בעלי מראה וינטאג’י או עתיק יותר.

3. לבנה או צבעונית

החופה יכולה להיות בגוון הלבן המסורתי והעל-זמני או צבעונית יותר ולכלול גם בד נוסף שיגוון את המראה שלה ויעניק לה נוכחות. ניתן להשתמש למשל בבד אורגנזה או בד שיפון בצבע בולט על מנת ליצור קונטרסט ולשבור את הצבע הלבן הנייטרלי.

4. עלים ושושנים

שימוש בפירות, עלים ופרחים אמיתיים מסוגים שונים יכול להוסיף נפח, חגיגיות וצבעוניות לקורות החופה ולהעניק לה מראה טבעי או כפרי. מדובר באפשרות קלאסית שתמיד נמצאת באופנה. סידורים כאלו ואחרים של עלים ופרחים יכולים לקשט ולהעשיר לא רק את החופה עצמה, אלא גם את הדרך אליה ואת מתחם החתונה כולו. חשבו כיצד אתם משחקים עם הסידורים ומקנים לחופה שלכם מראה מיוחד וצבעוני מהרגיל.

5. שימוש בפרוכת מיוחדת

פרוכת היא בד שבו משתמשים בתור הכיסוי העליון של החופה. שימוש בפרוכת מיוחדת יעניק לחופה מראה מקורי, חגיגי ויוצא דופן. ניתן להשתמש למשל בטלית או בפרוכות שונות מהמסורת היהודית, אך ניתן גם ליצור פרוכת אישית ממגוון בדים וצבעים שונים, על פי בחירתכם, ולרקום על גביה כיתובים, שמות, תמונות וסמלים שונים, או לחילופין לשלב הדפסים. ניתן לרקום באופן עצמאי או להשתמש בשירות ייעודי לכך