5 שאלות שכדאי לשאול את צלם החתונה

תיעוד החתונה הינו מרכיב חשוב בלילה הנפלא של חייכם. דרך התמונות תזכרו ברגעים קסומים ותגלו רגעים מרגשים אחרים שהתרחשו סביבכם. אלבומי התמונות יהוו חלק חשוב בעיצוב הזיכרונות שלכם והדרך שבה תזכרו את החגיגה. עובדה זאת הופכת את נושא הצילום לקריטי במיוחד, ובמידה רבה ניתן לומר שהזיכרון מהחתונה לא פחות חשוב מהחתונה עצמה. אחרי שסגרתם עם אולם חתונות או גן אירועים, ולפני שאתם סוגרים עם צלם – כדאי לשאול כמה שאלות חשובות:

1. מה בדיוק כוללת החבילה?

חשוב לברר מבעוד מועד מה בדיוק כוללת חבילת הצילום – זהו תיאום ציפיות בסיסי והכרחי. כדאי לבדוק כמה צלמי סטילס וכמה צלמי וידאו מגיעים, כמה אלבומים וכמה קליפים תקבלו, כמה שעות יעבוד צוות הצילום – וכו’. אם יש לכם בקשה מיוחדת – תדאגו שהיא נכללת בחבילה. כמובן שיש לוודא שכל מה שמסוכם מתועד בחוזה למען הסר ספק.

2. מתי מתקבלים התוצרים?

לרוב לוקח זמן עד שהכל ערוך באופן שלם ונשלח אליכם. כדאי לבדוק ולוודא בברור תוך כמה זמן תזכו לקבל את החומרים הערוכים, בין אם מדובר בחומרים הראשונים ובין אם מדובר בכל החומרים המצולמים.

3. באיזה ציוד משתמש בצוות?

יכול להיות שאתם לא בעלי הבנה טכנית, אך עדיין חשוב לברר באילו וסוגי מצלמות עושה שימוש הצלם והצוות שלו, בכמה מצלמות הם משתמשים, באילו עדשות הם משתמשים, האם יעשה שימוש ברחפן – ועוד. תמיד ניתן לבדוק את המידע עם אנשים שמבינים עניין או אנשים שכבר התחתנו.

4. האם הצלם צילם במתחם?

במידה והצלם כבר צילם בגן האירועים שבו אתם מתחתנים, בין אם אצלנו בשרון או במקום אחר, והוא מכיר את התנאים השוררים בו – זהו בהחלט יתרון. הוא מכיר את התאורה, את הזוויות המחמיאות ועוד. בנוסף, אם הוא מכיר את האזור, הוא יוכל להמליץ לכם על מיקום טוב לצילומים של לפני החתונה.

5. מהם תנאי התשלום והביטול?

חשוב לדעת כיצד ניתן לפרוס את התשלומים, מתי הצלם מצפה לקבל אותם, האם יש צורך לשלם מקדמה ומה גובהה. כל חתונה כרוכה בהוצאות בלתי מבוטלות, לכן כדאי לבדוק זאת מראש למען הסדר והשקט הנפשי שלכם. בנוסף, כדאי לבדוק חלילה מהם תנאי הביטול או הדחייה, האם ומתי תצטרכו לשלם קנס ומה גובהו. ככל שתדעו יותר, כך תהיו בטוחים ומכוסים יותר.

מערבה – גן האירועים בשרון, מארח אירועים פרטיים ואירועים עסקיים, וישמח לארח גם את החתונה שלכם. צרו איתנו קשר 072-3719999 לקבלת מידע נוסף ותיאום סיור במתחם.